ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ကူး အိပ္မက္မ်ား

07:14 Posted by ေက်ာပိုးအိတ္

ကြ်န္ေတာ္မိန္းမယူခ်င္ေနတာ ၾကာေနျပီဗ်။ စိတ္ၾကိဳက္ျဖစ္မယ့္ မိန္းမတစ္ေယာက္ကိုေတာ့ ယူမယ္လို ့ ဆံုးျဖတ္ထားတယ္။

• ကြ်န္ေတာ္ယူမယ့္ မိန္းမက လူတကာကိုဆြဲေဆာင္ႏိုင္တဲ့ အလွဘုရင္မ ျဖစ္စရာမလိုပါဘူး။ ကိုယ္လံုး ေသးေသးသြယ္သြယ္နဲ ့ ခ်စ္စရာေကာင္းရင္ေတာ္ပါျပီ။ ကြ်န္ေတာ္ ရယ္စရာေျပာရင္ လိုက္ရယ္ တတ္ရမယ္။

• ကြ်န္ေတာ္ယူမယ့္မိန္းမရဲ ့အိမ္ ဘယ္လိုပံုစံရွိတယ္ဆိုတာ စိတ္မ၀င္စားပါဘူး။ အိမ္က်ယ္ရင္ျပီးတာဘဲ။

• မဂၤလာေဆာင္မယ္ဆိုရင္ ကုန္က်စားရိတ္တစ္၀က္ဆီခံမယ္။ကြ်န္ေတာ္ယူမယ့္ မိန္းမက တစ္၀က္၊ သူ ့ မိဘက တစ္၀က္ေပါ့။

• သူ ့ရဲ ့က်န္းမာေရးကို ဂရုစိုက္မယ္။ ခ်ိဳလြန္းတဲ့အစာေတြ ဥပမာ ေစ်းၾကီးေပးရတဲ့ ေခ်ာကလက္ကို သူ ့ လက္ဖ်ား
နဲ ့ေတာင္ မထိေစရဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ဘဲစားမယ္။

• ကြ်န္ေတာ္ယူမယ့္မိန္းမဟာ ေခတ္နဲ ့တေျပးညီ စတိုင္လ္က်က်၀တ္ႏိုင္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ ဆင္ေပးမယ္။ ဒါေပမယ့္ ေစ်းၾကီးလြန္းတဲ့ အ၀တ္အစားေတြ မျဖစ္ေစရဘူး။

• ထမင္းဟင္းကို သူမ ဘယ္လိုဘဲခ်က္ခ်က္ ကြ်န္ေတာ္အတြက္အေရးမၾကီးဘူး။အရသာရွိရင္ေတာ္ပါျပီ။

• ျမန္မာဟင္းလ်ာေတြဲ ခ်က္စရာမလိုပါဘူး။ဒီေန ့ျမန္မာအစားအစာ၊ ေနာက္ေန ့ကုလားအစားအစာ၊ ေနာက္ေန ့တရုတ္ အစားအစာ စသည္ျဖင့္ ေျပာင္းလဲျပီးေတာ့ ခ်က္ရင္လဲ လက္ခံပါတယ္။ ဒီအတြက္ေတာ့ သူမကို လံုး၀ လြတ္လပ္ခြင့္ေပးထားတယ္။

• အ၀တ္ေလွ်ာ္ရမယ္။ မီးပူတိုက္ရမယ္လို ့သူမကို ကြ်န္ေတာ္ေျပာမွာမုဟုတ္ပါဘူး။ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ ၀တ္မယ့္ အ၀တ္အစားကေတာ့ အျမဲသန္ ့ေနရမယ္ေနာ္။

• အိမ္ကို သန္ ့ရွင္းဘို ့သူမကို ကြ်န္ေတာ္ေျပာမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ အိမ္ရွင္မေကာင္းတစ္ေယာက္ဆိုရင္ သူမ ရဲ ့အသိ စိတ္နဲ ့သူမလုပ္ပါလိမ့္မယ္။

• လွဲက်င္းေလွ်ာ္ဖြတ္ရလို ့သူမပင္ပမ္းေနျပီဆိုၾကပါစို ့။အဲဒိအခါက်ရင္ သူမကို ကြ်န္ေတာ္ အနားယူ ခိုင္းမယ္။ အေမာေျပျပီဆိုမွ က်န္တဲ့ ပန္းကန္ခြက္ေယာက္ေတြကို ေဆးခိုင္းမယ္။

• ေစ်းကိုေတာ့ အျမဲအေဖာ္လိုက္ေပးမယ္။ အသြားမွာ ေစ်းျခင္းေတာင္းကို ကြ်န္ေတာ္ဘဲကိုင္ေပးမယ္။ အျပန္က်မွ သူမကို အလွည့္ေပးမယ္။

• ကြ်န္ေတာ္သေဘာနဲ ့တိုက္ဆိုင္တာမွန္မမွ် သူမေျပာတာကို ကြ်န္ေတာ္ လက္ခံနားေထာင္ေပးမယ္။

• သူမရဲ ့အသက္ကို ကြ်န္ေတာ္တန္ဘိုးထားမယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူ ့လက္ထဲကို ပိုက္ဆံတစ္ျပားမွ ထည့္ေပး မွာ မဟုတ္ဘူး။ လူဆိူးသူခိုးေတြက ေပါတယ္မဟုတ္လား။ ေငြရွိရင္ အႏရယ္ ရွိတယ္မဟုတ္လား။

• ကြ်န္ေတာ္ေျပာသမွ်အမိန္ ့ကို နာခံရမယ္လို ့ဘယ္ေတာ့မွ ကြ်န္ေတာ္ေျပာမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ ျဖစ္ခ်င္ တာေတြ ျဖည့္စည္းေပးရင္ေတာ္ပါျပီ….. မျဖည့္ႏိုင္ရင္ေတာ့လား

• ဒါဆို ေနာက္တစ္ေယာက္ ရွာပါေစေပါ့။ မဟုတ္ဘူးလား။


ေဖာ္၀က္ေမးလ္ကေန ရတာပါ။ ထံုးစံအတိုင္းပါဘဲရွင္။ မူရင္းေရးသားသူ မပါလားဘူး။ မိန္းမစိတ္ကူးကိုေတာ့ ကြ်န္မထင္တယ္ ။ မမႏိုင္းႏိုင္းစေနဆီမွာ ဖတ္ဘူးသလိုဘဲ။ ဘာလို ့မေသခ်ာတာလဲဆိုေတာ့ ကြ်န္မ လည္ျဖစ္တဲ့ ဘေလာ့ေတြက မ်ားလြန္းလို ့မမွတ္ မိတာလဲပါတယ္။

မူရင္းေရးသားသူသိခဲ့ရင္ ေျပာေပးပါေနာ္။ ကြ်န္မ ျပန္ထည့္ေပးပါ့မယ္။

ေၾသာ္ ေမ့လို ့။ အဓိက မွာခ်င္တာက ဒီလိုေယာက်ာၤးယူမယ္ဆို ေသဘို ့သာျပင္ထားေတာ့ေနာ္။
မိန္းကေလးေတြအတြက္ ပညာေပးထားတာ။
း)

ေက်ာပိုးအိတ္ဆိုရင္ေတာ့ ယူဘူးေတာ့။ ဒီလိုေယာက်ာၤးမ်ိဳး။ အပ်ိဳၾကီးဘဲ လုပ္ေတာ့မယ္။ ဘယ္ႏွယ္ေတာ္။
း)

14 comments:

စႏၵကူး said...

ေက်ာပိုးအိတ္ေလးေ၇.. ပူနဲ႔.. ပူနဲ႔.. စာထဲမွာသာရွိတာ အျပင္မွာေတာ့ ခ်စ္ရင္ယူၾကတာဘဲ. ခ်စ္ရင္ဘာအျပစ္မွမျမင္ဘူး.. သူတို႔ကေတာင္ျပန္လုပ္ေပးေနၾကေသးတာ.. ၾကာရင္ေတာ့ ေနာင္ဂ်ိန္ေပါ့.. ေပမယ့္လည္း..ဘာတတ္ႏိုင္မတုန္း..ယူပီးမွေတာ့..
ေၾကာက္မေနနဲ႔... love is powerful.. း)

rose of sharon said...

အဲလိုေယာက်ၤားမ်ိဳးကို ဘယ္မိန္းမမွမစဥ္းစားဘူး... ဘယ္ေတာ႔မွမိန္းမ မရဘူးေသခ်ာတယ္...

ဂ်ပန္ေကာင္ေလး said...

း)..ျပံဳးမိပါတယ္..

ေမဇင္ said...

မိန္းမ စိတ္ကူးေလး မ်ားဖတ္ရေအာင္ မမေရ...ရွာေပးပါဦး... အမေလး ... ေယာကၤ်ားစိတ္ကူးေတြ မ်ား ... သူတို႕ဘတ္က အသာၾကီးပဲ...ဟြန္း... ဘယ္သူေရးတာပါလိမ့္ေနာ္.... :P

Anonymous said...

မေက်ာပိုးအိတ္ေလးေရ မမကူးေၿပာခ်င္တာနဲ့ ေထာပတ္သီးေၿပာခ်င္တာ ထပ္တူက်တယ္ ေကာ္ပီ ေပ့စ္လိုက္ၿပီ (မမကူးေရခြင့္ၿပဳေနာ္)

ေက်ာပိုးအိတ္ေလးေ၇.. ပူနဲ႔.. ပူနဲ႔.. စာထဲမွာသာရွိတာ အျပင္မွာေတာ့ ခ်စ္ရင္ယူၾကတာဘဲ. ခ်စ္ရင္ဘာအျပစ္မွမျမင္ဘူး.. သူတို႔ကေတာင္ျပန္လုပ္ေပးေနၾကေသးတာ.. ၾကာရင္ေတာ့ ေနာင္ဂ်ိန္ေပါ့.. ေပမယ့္လည္း..ဘာတတ္ႏိုင္မတုန္း..ယူပီးမွေတာ့..
ေၾကာက္မေနနဲ႔... love is powerful.. း)

Anonymous said...

လူၾကားကားေအာင္ ေၾကာ္ျငာထားေသးတယ္ အပ်ိဳၾကီးလုပ္မယ္တဲ႔ ဒီရုပ္လား ဟဟ
ေဟးေဟး ဒန္တန္တန္............

ကုိတုိးေလး said...

အခုေရးထားတာက စာထဲမွာသာေရးထားတာေလ အျပင္မွာေတာ့အဲ့လုိတကယ္မျဖစ္နုိင္ပါဘူးေနာ္။ တကယ္ခ်စ္တယ္ဆုိရင္ ႏွစ္ေယာက္စလုံးခြင့္လြတ္ျခင္း အနစ္နာခံျခင္းဆုိတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေတြနဲ႕ ခရီးဆက္သြားက်မွာပါ ေပ်ာ္ရႊင္စရာေကာင္းမွာပါ။

kyalkalay said...

အလိုမိန္းမရွိရင္ ၾကယ္ေလးကိုလက္တို႕ေနာ္ းP

လင္းၾကယ္ျဖဴ said...

အဲ့ဒီေလာက္ ေစ်းကိုင္ေနရင္ေတာ့
ေဘးထိုင္ေနရတဲ့ လူပ်ိဳၾကီးျဖစ္မွာေသခ်ာတယ္..ဟဲ
ေပ်ာ္ပါေစ...

ေဇာ္ said...

ေအးေလ ေဒၚေလးပုိးရယ္။
အဲ့ေယာက္်ားမ်ိဳး နစ္နာေနမွာစုိးလို႕
က်ေနာ္လဲ အပ်ိဳၾကီးပဲ လုပ္ခ်င္တယ္။ အဟိ။

မိုးစက္အိမ္ said...

ေက်ာပိုးအိတ္ အပ်ိဳၾကီးလုပ္မွာေတာ.
မယံုပါဘူးဗ်ာ...:D :P

ေမ့သမီး said...

ေဟာ ဒီေလာက္ခ်စ္ျပထားတဲ့ေယာက္်ားကုိ မယူခ်င္ဘူးလား။ ကဲ။ ရွာပဲၾကည္႕ပါဦး။ :D

Anonymous said...

ေဟး နတ္ကေတာ္ ရျပီလား

Anonymous said...

ညီလုိလူလဲ အေသသာခံလုိက္မယ္ မယူဘူးမွတ္.. ဟီးဟီး